Badania ilościowe

Badania ilościowe

Polska Grupa Merchandisingowa działa na rynku od 2005 roku. Już ponad sześć lat wspomagamy naszych petentów w sprzedaży i ekspozycji produktów, docieramy do najbardziej oddalonych zakątków kraju przedstawiając i wprowdzać kapitalne standardy rzeczywistego merchandisingu. Kompleksowo zakrojone poczynania i praca z liderami różnych gałęzi pozwoliła nam na zdobycie kompetencji, doświadczenia i przede wszystkim wiedzy, aby rozszerzyć swoją ofertę usług. Dzięki połączeniu praktyki z teorią oraz znacznemu doświadczeniu naszych pracowników terenowych możemy dostarczyć Państwu usługę badań marketingowych funkcjonującą pod brandem Exploreo. Oferujemy badania typu: Retail Audit, Badania konsumenckie oraz Tajemniczy Klient. Oferta ta jest skierowana do przedsiębiorstw, które oczekują prawdziwych, rynkowych i wiarygodnych informacji z rynku, dostarczanych przez profesjonalnych ankieterów oraz audytorów.


Ocena: 4/5 (2 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 37 (ostatnio: 17.08.2018 08:04:48)
  • yahoo: 8 (ostatnio: 18.01.2018 11:02:39)

Podlinkuj wpis:
This entry was posted in diesel Ankiety, sondaże and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Dodaj komentarz