Facebook fotografa ślubnego

Facebook fotografa ślubnego

Chyba nikt już dziś nie ma wątpliwości, że Facebook jest jednym z podstawowych, a zarazem najbardziej efektywnych narzędzi promocji fotografii ślubnej. Pojawienie się witryn, na których firmy, producenci i różnoracy artyści mogli budować swój wizerunek na zawsze odmieniło sposób w jaki przebiega komunikacja między twórcą, a odbiorcą. Kiedyś mówiło się, że jeśli naszej firmy fotograficznej nie ma w internecie, to nie istnieje w ogóle. W dzisiejszych czasach z śmiało możemy słowo „internet” zamienić słowem „Facebook”. W serwisie swoje profile mają zarówno najwięksi światowi giganci jak i wschodzące przedsiębiorstwa, którym platforma stwarza możliwości pozyskania potencjalnych klientów. Funpage znacznie skraca dystans jaki dzieli firmę, fotografa lub twórcę od odbiorcy, co pozwala zacieśnić więzi między nimi. Nic więc dziwnego, że serwis stał się jednym z głównych narzędzi promocji wśród fotografów ślubnych.


Ocena: 4,33/5 (3 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 10 (ostatnio: 03.02.2018 05:42:07)
  • yahoo: 7 (ostatnio: 09.02.2018 02:40:48)

Podlinkuj wpis:
This entry was posted in diesel Ślub and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Dodaj komentarz